.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک محور هراز نیمه سنگین است

رئیس اداره راه و ترابری هراز گفت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه سنگین است.

به گزارش شمال نیوز علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگوی تلفنی با فارس اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز نیمه سنگین است.
وی افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته گذشته و تعطیلی روز شنبه به علت اربعین حسینی مسافران و هم‌استانی‌های ما که در شهرستان‌های دیگر اقامت دارند به سوی استان‌های شمالی کشور روانه شدند.
نوری‌پور با تاکید اینکه ممکن است تا ساعات پایانی امروز بر حجم ترافیک این محور مواصلاتی کشور افزوده شود، گفت: شب گذشته بارش برف سنگینی را در منطقه لاریجان و جاده هراز شاهد بودیم.
رئیس اداره راه و ترابری هراز تصریح کرد: چهار اکیپ مجهز به وسایل کامل راهداری و لوازم برف‌روب در جاده هراز به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
نوری پور یادآور شد: هم‌اکنون هوای این منطقه صاف و بهاری است و برف‌های کنار جاده نیز زیبایی خاصی به این محور پرتردد کشور بخشیده است.
وی در توصیه‌ای به رانندگانی که قصد تردد از هراز را دارند، گفت: رانندگانی که قصد تردد از محور هراز را دارند از وضعیت فنی خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند و در حین تردد به تابلو‌های مسیر توجه کامل داشته و به هشدارهای راهداران و عوامل انتظامی گوش فرا دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.